Nemrég egy HR konferencián vettünk részt, és lehetőségünk volt bekerülni a résztvevőknek adott promóciós csomagba is, egy könnyed A4-es figyelem erejéig. Egy A4-es oldal sok mindenre elég, ha teleírjuk apró betűkkel, de nyilván vannak ennél jobb módszerek is, amennyiben azt szeretnénk, hogy el is olvassanak minket.

Hogy mit csúsztattunk a mappákba, ami legjobban bemutatja azt, amin dolgozunk, és ami a hitvallásunk? 

Nem volt sok időnk gondolkozni, alapból egy egyszerű brosúrára gondoltunk, amin felsoroljuk

1. miért thai-okat ajánlunk a munkára

2. miért minket ajánlunk, ha thai-okról van szó

3. mit garantálunk az ügyfeleinknek

És előáll a klasszikus hármas, amivel nem lehet hibázni. Mondjuk így nézett volna ki a brosúra:

A Work & Smile copywritere azonban előállt egy más ötlettel. Azt javasolta, inkább építsünk a meglepetésre, és hívjuk fel a figyelmet az előítéletekre, amik sajnos a társadalom nagy részét átitatják. Mutassuk meg, hogy igen, a thai-ok mások, mint mi, de nem a bőrszínük miatt. Kulturálisan különböznek tőlünk, de ez nem hátrány, hanem sok esetben előny, ha felkészülünk erre. 

Végül mutassuk meg, hogy mi itt vagyunk. Itt vagyunk, hogy ezek a különbözőségek már az első naptól kezdve előnyként jelenjenek meg az ügyfeleink cégeinél.

Ez lett az eredmény:

A HR-es ismerőseinket, követőinket kérdezzük: milyen öltet volt? 🙂