Nemrég egy HR konferencián vettünk részt, és lehetőségünk volt bekerülni a résztvevőknek adott promóciós csomagba is, egy könnyed A4-es figyelem erejéig. Egy A4-es oldal sok mindenre elég, ha teleírjuk apró betűkkel, de nyilván vannak ennél jobb módszerek is, amennyiben azt szeretnénk, hogy el is olvassanak minket.
Hogy mit csúsztattunk a mappákba, ami legjobban bemutatja azt, amin dolgozunk, és ami a hitvallásunk?
Nem volt sok időnk gondolkozni, alapból egy egyszerű brosúrára gondoltunk, amin felsoroljuk
1. miért thai-okat ajánlunk a munkára
2. miért minket ajánlunk, ha thai-okról van szó
3. mit garantálunk az ügyfeleinknek
És előáll a klasszikus hármas, amivel nem lehet hibázni. Mondjuk így nézett volna ki a brosúra:
A Work & Smile copywritere azonban előállt egy más ötlettel. Azt javasolta, inkább építsünk a meglepetésre, és hívjuk fel a figyelmet az előítéletekre, amik sajnos a társadalom nagy részét átitatják. Mutassuk meg, hogy igen, a thai-ok mások, mint mi, de nem a bőrszínük miatt. Kulturálisan különböznek tőlünk, de ez nem hátrány, hanem sok esetben előny, ha felkészülünk erre.
Végül mutassuk meg, hogy mi itt vagyunk. Itt vagyunk, hogy ezek a különbözőségek már az első naptól kezdve előnyként jelenjenek meg az ügyfeleink cégeinél.
Ez lett az eredmény:
A HR-es ismerőseinket, követőinket kérdezzük: milyen öltet volt? 🙂
Legutóbbi hozzászólások